Oma tili
Tili
Hallinnoi tiliä
Kirjaudu ulos

Tarvitsetko apua?

Lomakkeiden käsittely kestää noin viikon. Nopeammin hoidat asian kirjautumalla nettiasiakaspalveluun.

Nettiasiakaspalvelun ongelmat

Olen unohtanut salasanani

Voit luoda itsellesi uuden salasanan kirjautumissivulla olevasta linkistä. Lähetämme sinulle sähköpostiin koodin, jonka avulla voit vaihtaa salasanasi..

Mitä teen, kun vahvistusviesti ei ole tullut sähköpostiini tai puhelimeeni?

Vahvistusviestin pitäisi saapua teille heti, mutta siinä saattaa esiintyä aika ajoin viivettä, joten odotathan hetkisen. Mikäli et kuitenkin saa vahvistusviestiä sähköpostiisi, muistathan tarkistaa myös roskapostin.

Tarvittaessa voit myös kokeilla tunnuksen luomista uudestaan samalla sähköpostiosoitteella/puhelinnumerolla, jolla yritit tunnusta luoda.

Mitä teen kun vanhat tunnukseni eivät toimi?

A-lehtien nettiasiakaspalvelu uudistui 5.3.2019. Jos et ole asioinut nettiasiakaspalvelussamme tämän jälkeen, luothan uuden tunnuksen tästä.

Muistathan lisätä tietoihisi asiakasnumerosi, jotta pääset muokkaamaan sekä tarkastelemaan omia tilaustietojasi.

Miten A-lehdet käsittelee henkilötietojani?

A-lehtien henkilötietojen käsittelystä voit lukea lisää tietosuojaselosteesta.

Kaikki tilaukseni eivät näy nettiasiakaspalvelussa

Kaikki tilaukset eivät välttämättä näy, mikäli tilauksia on eri asiakasnumeroilla esimerkiksi osoitepoikkeavuuksien vuoksi. Otathan epäselvissä asioissa yhteyttä alla olevalla lomakkeella.

En muista tai löydä asiakasnumeroani

Asiakasnumero näkyy tilatun lehden takakannessa osoitetietojesi yhteydessä tai laskussa. Liittämällä sen nettiasiakaspalveluun näet tilaustietosi ja pääset muokkaamaan niitä.

Rekisteröityminen ei onnistu

Saitko viestin, että sähköpostiosoite tai puhelinnumero on jo käytössä? Oletko jo rekisteröitynyt johonkin A-lehtien palveluun? Tällöin voit kirjautua sisään sähköpostiosoitteellasi tai puhelinnumerollasi ja salasanallasi.

Lehden jakeluun liittyvät ongelmat

Mihin ilmoitan osoitteenmuutoksesta?

Kun osoitteesi muuttuu, riittää että teet virallisen osoitteenmuutoksen Postiin. Varmistathan, ettet anna uuden osoitteen luovutuskieltoa Postille. Lehti tulee näin automaattisesti uuteen osoitteeseen. Pääset tarkistamaan rekisterissämme olevan osoitteen kirjautumalla nettiasiakaspalveluumme ja pääset siellä myös muokkaamaan osoitettasi, jos haluat.

Hyvä tietää: Jos muutat ulkomaille tai sinulla on luovutuskielto, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Jos haluat tehdä tilapäisen osoitteenmuutoksen esim. lomasi ajaksi, voit tehdä tilapäisen osoitteenmuutoksen nettiasiakaspalvelussamme Omat tiedot -osiossa.

Miksi lehti tuli vanhalla osoitteella vaikka olen tehnyt osoitteenmuutoksen?

Jos olet tehnyt osoitteenmuutoksen alle kaksi viikkoa ennen lehden ilmestymispäivää, vanha osoitteesi on ehditty jo toimittaa painotalolle. Lehden pitäisi tulla teille Postin kääntämänä muutaman päivän viiveellä. Seuraavan lehden pitäisi löytää normaalisti uuteen osoitteeseesi.

Osoitteenmuutokset

Mihin ilmoitan osoitteenmuutoksesta?

Kun osoitteesi muuttuu, riittää että teet virallisen osoitteenmuutoksen Postiin. Varmistathan, ettet anna uuden osoitteen luovutuskieltoa Postille. Lehti tulee näin automaattisesti uuteen osoitteeseen. Pääset tarkistamaan rekisterissämme olevan osoitteen kirjautumalla nettiasiakaspalveluumme ja pääset siellä myös muokkaamaan osoitettasi, jos haluat.

Hyvä tietää: Jos muutat ulkomaille tai sinulla on luovutuskielto, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Jos haluat tehdä tilapäisen osoitteenmuutoksen esim. lomasi ajaksi, voit tehdä tilapäisen osoitteenmuutoksen nettiasiakaspalvelussamme Omat tiedot -osiossa.

Miksi lehti tuli vanhalla osoitteella vaikka olen tehnyt osoitteenmuutoksen?

Jos olet tehnyt osoitteenmuutoksen alle kaksi viikkoa ennen lehden ilmestymispäivää, vanha osoitteesi on ehditty jo toimittaa painotalolle. Lehden pitäisi tulla teille Postin kääntämänä muutaman päivän viiveellä. Seuraavan lehden pitäisi löytää normaalisti uuteen osoitteeseesi.

Tilaaminen ja laskutusasiat

Miksi sain huomautuksen, vaikka olen maksanut tilaukseni?

Jos maksusi saapuu meille eräpäivän jälkeen, on huomautuslasku saattanut ehtiä lähteä matkaan. Tarkistathan, että suorituksesi on lähtenyt varmasti oikeilla maksutiedoilla ja olethan yhteydessä asiakaspalveluun mikäli näin ei ole.

Pääset myös tarkastelemaan maksutietojasi ja laskujasi kirjautumalla nettiasiakaspalveluumme.

Miten voin maksaa tilaukseni?

Kun teet tilauksen netissä pääset valitsemaan itsellesi sopivimman maksutavan. Maksaminen onnistuu myös tilauksen teon jälkeen kirjautumalla nettiasiakaspalveluun ja siirtymällä osioon Laskutus ja tilaajalahjat.

Miten voin tilata lehden?

Voit tilata lehden helpoiten netissä. Valitse sinua kiinnostava lehti Tuotteemme-sivulta.

Milloin voin maksaa tilaukseni?

Tilauksen voit maksaa laskulle määritellyn eräpäivän mukaan. Halutessasi voit pyytää eräpäivän siirtoa. Voit hoitaa sen alla olevalla lomakkeella tai kirjautumalla nettiasiakaspalveluun ja pyytämällä eräpäivän siirtoa.

Voinko saada taukoa lehden tilaukseen?

Tilapäisellä jakelunkeskeytyksellä keskeytät lehden tulon tilapäisesti. Muistathan ilmoittaa tilapäisestä jakelun keskeytyksestä noin 2-3 viikkoa ennen muutoksen voimaantuloa.

Tilapäinen jakelunkeskeytys tarkoittaa tilatun lehden jakelun keskeytystä, ei laskutuksen keskeytystä.

Milloin saan ensimmäisen lehden tehtyäni tilauksen?

Oletuksena tilauksesi alkaa seuraavasta mahdollisesta numerosta. Viikkolehden (Apu) tilatessasi saat ensimmäisen lehden noin 1-2 viikkoa tilauksesta, kuukausilehdillä noin 2-4 viikon kuluttua lehden ilmestymistahdista riippuen.

Täytyykö minun rekisteröityä tehdäkseni tilauksen?

Sinun ei tarvitse rekisteröityä, kun tilaat lehden. Tehtyäsi tilauksen saat tilauksen mukana asiakasnumeron, jonka näet laskusta ja tilaamasi lehden takakannesta. Voit rekisteröityä nettiasiakaspalveluun valitsemallasi sähköpostiosoitteella tai puhelinnumerolla ja salasanalla. Niillä pääset jatkossa kirjautumaan asiakaspalveluumme. Kun kirjaudut A-lehtien nettiasiakaspalveluun, voit helposti tehdä muutoksia tilauksiisi, ilmoittaa osoitteenmuutoksesta tai vaikka siirtää lehden tulemaan kesämökille lomasi ajaksi

Tilauksen lopetus

Miksi minulle tuli lehti, vaikka olen lopettanut tilauksen?

Tiedot tilauksista toimitetaan painotaloon noin kaksi viikkoa ennen lehden ilmestymistä. Tämän takia peruuttamisen jälkeen saattaa tulla vielä lehtiä.

Niissä peruutustapauksissa, kun olet tehnyt peruutuksen laskutuskauden loppuun, lähetämme lehteä tilausjakson loppuun saakka.

Miten tehdä peruutus?

Voit peruuttaa tilauksesi kirjautumalla nettiasiakaspalveluumme ja valitsemalla Omat tilaukset -kohdasta lehden, jonka haluat peruuttaa ja valitsemalla Muuta tilausta-kohdasta 'Tilauksen päättäminen'.

Jos et ole vielä rekisteröitynyt eli luonut omia tunnuksiasi, rekisteröidy ensin, jotta pääset kirjautumaan. Rekisteröitymiseen tarvitset vain sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron. Rekisteröitymisen jälkeen voit lisätä asiakasnumerosi tilillesi kirjautumalla nettiasiakaspalveluun. Asiakasnumero löytyy laskulta ja jokaisen lehden takakannesta.

Nettiasiakaspalvelussamme voit peruuttaa lehtitilauksesi joko tilausjakson loppuun tai voit myös lopettaa tilauksesi heti.

Peruutustilanteissa laskutamme lähetettyjen lehtien lisäksi myös painoon ennättäneen numeron normaalihinnan mukaan.

Peruutus näkyy nettiasiakaspalvelussa 1-2 päivän kuluttua ja samalla hetkellä myös jatkuvan tilauksen edut päättyvät.

Tilaajaedut

Milloin saan tilaajalahjani?

Mikäli sinun täytyy erikseen lunastaa tilaajalahjasi, saat lunastamiseen oikeuttavan viestin parin päivän sisällä maksusuorituksen kirjautumisen jälkeen. Lahja toimitetaan kahden - kolmen viikon sisällä lunastamisesta. Mikäli et saa viestiä, niin tarkistathan myös roskapostit.

Mikäli sinulle kuuluva lahja ei vaadi erikseen lunastamista, postitamme lahjan sinulle automaattisesti noin kuukauden kuluessa maksamisesta.

En ole saanut tilaajalahjan lunastusohjetta

Digilehden lukuoikeuden saaminen edellyttää jatkuvan tilauksen voimassaoloa. Voit muuttaa tilauksesi tyyppiä Tilauksesi -sivulla.

Lukuoikeuden lunastusohjeet lähetetään sähköpostitse. Mikäli sähköposti ei ole saapunut, tarkastathan myös roskapostikansion. Tarvittaessa ota yhteyttä asiakaspalveluun. Muista kertoa kaikki yhteystietosi ja asiakasnumerosi.

Lahjatilauksissa lukuoikeusilmoitus lähetetään lehden saajalle.

Etkö löytänyt vastausta?

Jos et löytänyt vastausta tästä, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

terve
KäyttöehdotTietosuojaselosteEvästekäytännöt